01 tammikuuta 2011

1.1.11.



Vuoden ensimmäisenä päivänä:
~ olen tarttunut lehtipinoihin.Repinyt irti kiinnostavat jutut. Kun pino on tarpeeksi korkea, laitan mappiin.Ehkä teen joitakin sivumerkintöjä ja alleviivauksia. Leikekirjaa tuskin teen, mappi riittää minulle tai kaksi.
Lehtiä on paljon, useamman vuoden sisustus ym.lehdet.
~ olen juonut glögiä, vaaleaa sellaista. Lempiglögilasistani, yksinkertaisesta lasituopista, joita olen joskus Ikeasta hankkinut, mutta vasta nyt löytänyt niin että käytössä joka päivä.
~ pohtinut mikä minua oikeasti kiinnostaa ja mikä ei
~ todennut, että keittiön pöydällä saa toistaiseksi olla samat kynttilänjalat viikoiksi eteenpäin, vaihdan vain kynttilän väriä, jos siltä tuntuu. Ja liinaa en laita ollenkaan.

Ajatuksia herättelevää uutta vuotta 2011 !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti